-

Hemma efter ännu en arbetsdag, annars har det inte hänt något speciellt spännande. Imorgon ska jag som sagt till ambassaden vilket jag är lite nervös inför, men om jag förstått saker rätt så är det ingenting att oroa sig över. Efter besöket ska jag och min kära far kolla på möbler till nya lägenheten, jag fullkomligt älskar inredning så det ska bli kul.

Sen gäller det även att packa ihop mitt nuvarande rum vilket inte ska bli lika kul, det är knappt så jag förstår att jag ska flytta från mitt älskade barndomshem, har ju bott här sedan jag var 1 år. Jag är säker på att jag kommer gråta floder när hela mitt liv ligger packade i massa låder, att se mitt hem helt tomt, bara ett hus, nej fy vad hemskt. Men det är inget emot hur mycket jag kommer gråta när jag tar farväl av alla nära och kära, visst ett år kanske inte är så mycket egentligen men det kommer kännas ändå. Jag törs inte ens tänka på hur det kommer bli på arlanda.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0