My own recipe book

Detta kan vara nämnt tidigare men det är i alla fall så att jag har ett stort intresse av matlagning, älskar verkligen att baka och laga mat och jag följer ALLA matlagningsprogram slaviskt (vilket är väldigt många nu för tiden). Mina favoriträtter behöver knappast något recept då de består av fisk/kyckling/kött och en fräsch härlig sallad med mycket tomater och avokado. Jag ogillar onyttig mat och minns inte ens senaste gången jag var på McDonalds haha, men det har jag redan förvarnat om i det personliga brevet jag skrev. Kanske är det därför jag aldrig får någon familj? Hehe.

För att återkoppla detta inlägg till dess rubrik kan jag med stolthet meddela att jag gjort min egna receptbok. Med hjälp av mina superskills när det kommer till fotografering (eller?) har jag även tagit bilder på min mat och bakverk. Om jag får säga det själv så vart det helt fantastiskt, är väldigt stolt över mig själv. Jag hade även tänkt att överlämna denna bok till min kommande familj men då slog det mig plötsligt att jag skrivit den på svenska, vilket spån jag kan vara ibland!! Men jag får väl helt enkelt ta och lära dom svenska, eller översätta boken till engelska, vi får se vilket som blir lättast, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0