Run away weekend

Jag har varit på västkusten över helgen, en minisemester behövdes efter den hektiska flytten som nu äntligen är över. Vi har hängt på stranden, shoppat och bara tagit det allmänt lugnt. Med andra ord, en riktigt lagom skön semester. Imorgon och resten av veckan är det dags att börja inreda vårt nya boende, det absolut roligaste är alltså kvar! Sen håller jag även tummarna på att jag får mitt efterlängtade samtal i veckan, känner på mig att något är på gång så hoppas hoppas. NU är det dags för en efterlängtad springtur!! WOOOP WOOOP

Lite tråkigt inlägg utan bilder men jag har tagit massa fina i helgen, på havet och solnedgångar bland annat så snart kommer även de upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0