Hur går det egentligen?

Jo men det rullar på, eller? Ärligt talat så vet jag faktiskt ingenting, jag har absoult ingen aning om vart jag kommer spendera mitt framtida år och det skrämmer mig en aning. Jag orkar inte gå runt och vänta längre, vill inget annan än att få min placering nu, Nu, NU!! 

Igår gjorde jag nog ingenting vettigt, egentligen har jag 1000 olika saker jag behöver göra med tanke på att vi ska flytta om cirka en månad och jag har inte ens börjat packa. Istället åkte jag in och fick massage vilket var mer lockande och mycket skönt! 

Vädret tycks hålla i sig även idag, därför har morgonen spenderats i solstolen med en bok. Boken heter Hundraåringen och har hittills varit förvånansvärt bra, jag faller oftast för deckare och typ Harry Potter haha, men även denna lyckades fånga mitt intresse. Absolut ett tips till er som, liksom jag, blir rastlösa av att bara ligga och sola! 

Någonstans i detta lilla(?) land kommer jag studsa runt om några veckor, känns otroligt overkligt och fascinerande på samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0