Ivrig

Dagen har bestått av arbete, vilket egentligen inte gjorde någonting med tanke på vädret vi har här i Stockholm.. Imorgon är jag ledig men resten av veckan kommer se ut precis som idag, bortsett från fredag eftersom det är midsommarafton! Denna midsommar ska jag passa på att ta massa bilder för att visa min amerikanska familj sen när jag kommer.
Ååååh jag känner verkligen att det börjar närma sig nu, fick hem de (förhoppningsvis) sista papprena från min organisation i USA (Pax) så jag ska skriva under lite och sen skickar jag iväg det.
Imorgon hade jag tänkt börja skriva en lista på saker jag ska göra och fixa i ordning inför resan, som att köpa en resväska, dagbok, adapters mm. Jag älskar verkligen när saker och ting är ordentligt i ordninggjort och skulle inte ha något emot att börja packa redan nu, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0