28/10

Hej hej! 

En snabb liten uppdatering på vad jag har för mig här på andra sidan (jordklotet). Veckan har sprungit förbi, som vanligt, det är alltså redan fredag och jag håller på att packa för fullt inför helgens aktiviteter. Som sagt åker jag ner till Minneapolis för att besöka Mall och America och göra lite annat skoj, det kommer bli grymt!! 

Igår åker jag, Sawyer och Scott hem till Katie efter skolan för att karva pumpor (är det så man säger?) Det var ett gäng andra där också så det var jättekul, och jag är väldigt nöjd med min pumpa! Sen var det dags för en vollybollmatch hemma, den kortaste jag varit med om, efter bara 59 minuter tog den slut, haha! Stackars motståndarlaget har bara vunnit 1 match av 25 spelade på hela säsongen.. 

Nu måste jag fortsätta packa! Ha det bra tills vi hörs igen! 


Hur söt är inte denna lilla filur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0