Handskrivet ska det vara!

När jag öppnade brevlådan idag fick jag syn på något jag inte sett på länge, det där mönstrade kuvertet med vackert påklistrade fjärilar som bara skriker mormor om sig låg där mitt bland den annars så tråkig posten. Tänk vilken skillnad det kan göra av att få ett vanligt datorskrivet mail av någon som man ändå kan bli glad av, mot att få ett väl handskrivet brev där någon faktiskt har lagt ner tid på att skriva, klistra ihop och sedan posta. Detta gjorde helt klart min dag, och det är såna här saker jag kommer ta fram när jag får hemlängtan. Tack mormor och morfar!

Föresten, det är ju kanelbullens dag idag! men jag får äta min i fantasin helt enkelt, mums vad gott! Nej men jag ska nog ta och baka dom inom en snar framtid, jag lyckades till och med packa ner pärlsocker i resväskan över så nu kan de bli precis som hemma!!


Tills jag bakar mina egna för ni nöja er med en härlig liten bild jag lånade från google! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0