ehehej

Nu har jag typ precis kommit hem från morgonens springtur, en timme blandat med intervaller= hurtbulle! 
Igår lagade jag köttbullar till min familj, de gick hem kan jag säga! Idag ska jag, caitlin och kaylee åka och shoppa lite, jag måste ha ett par zubaz som jag kan ha på mig på fotbollsmatchen imorgon. zubaz är typ som ett par harempbyxor med zebramönster som alla seniors har på sig när de kollar på fotboll, jättesnyggt..Eller? Efter det är det back to schoolnight så vid 7 ikväll ska jag vara på skolan, man går igenom de olika klasserna man har, rektorn pratar lite och så får man reda på vad man behöver inför skolstarten som är på TISDAG!! 

Här skulle det varit en liten tjusig bild men jag kom inte på något som passade in på detta inlägg, ni får helt enklet föreställa er precis vad ni vill! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0