It's fridaaaaay!

Hej allihopa! Ett tag sen jag skrev, jag vet, men jag har verkligen inte haft tid. Det är så mycket som händer här och jag älskar det! 

Igår följde jag med Katie hem efter skolan och sen följde jag med för att kolla på deras vollyboll match vilket var såååååååååå kul! Åh vad jag önskar att jag spelade vollyboll. Jag kommer från en relativt liten skola men skolandan här är otrolig, så häftigt när alla hejar på varandra och verkligen är inne i matcherna. Vi vann också så det var ju ännu roligare! 

Ikväll är det fotbollsmatch som gäller, efter det ska jag, Katie, Kelly och några andra på bio så det blev fullt upp hela kvällen. 

Jag tar med mig kameran så jag ska försöka knäppa några coola bilder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0