Uppe med tuppen!

Vaknade väldigt tidigt av ljud från källaren.. Det var Lori som tog fram Halloween pynten så jag klev upp och hjälpte till. Det har varit pyntat i många många äffrer sedan flera veckor tillbaka och sakta men säkert börjar även julsaker ploppa upp här och där. Men där går gränsen någonstans, hallå det är 3 månader kvar, exakt till och med! 

Jag känner att jag har varit väldigt aktiv denna morgon, fått mycket gjort redan och klockan är bara lite över 9. Men eftersom städning inte är min favoritsysselsättning på en lördag så var det lika bra att få det överstökat! 

Igår var det fotbollsmatch som gällde igen, vi förlorade med 1 poäng och den sista minuten var som tagen från en amerikans high school film, haha! Men vi tar igen nästa match för då möter vi våra rivaler, spännande spännande!

Jag är sugen på att shoppa lite så det är förmodligen vad jag och Katie kommer göra idag, hon tjatar om chokladbollar så jag får väl göra det åt henne dåå.. Men det är ju sååååååå jobbigt! 


Vacker liten höstblomma i solnedgången, typ. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0