arbetsdag 2&3- check!

Äntligen hemma efter en lång och slitsam arbetsdag, slutade egentligen 4 men fick jobba över ett tag på grund av allt folk! Men inte klagar jag för det, lite mer klirr i plånboken har väl aldrig skadat?
Tänk att det redan är midsommar imorgon, vad tiden går snabbt! Och snart åker jag iväg, så himla taggad! Jag vet att jag tjatar men jag kan inte hjälpa det, det är i princip det ända jag tänker på nu och har gjort i tre år.
Midsommarafton är tänk att firas ute på färentuna markand, liksom alla andra år. Riktigt mysigt! Efter det åker jag förmodligen till några vänner och hänger lite med dom, sen får vi se vad kvällen har att bjuda på, kul ska det bli i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0