Överraskning!

Idag när jag kom hem efter skolan så väntade ett paket på mig, sådär lite lagom fint inpackat med 3 tjocka lager av tejp. Efter 5 minuters envist slit tog jag fram en kniv och öppnade istället, fråga mig inte varför jag inte gjorde det från början! Det första jag såg när jag öppnade var den gigantiska godispåsen, jag skrek (inombords) av lycka för det har liksom gått mer än 1 månad sen jag åt godis, har ni hört på maken?! Men det var inte allt, två nummer av min favvo-tidning SOLO hade även flugit med plus min miniräknare, behövlig men inte speciellt rolig.. Min mamma känner mig verkligen otroligt bra, senast idag gick jag och tänkte på hur mycket jag saknade min lilla tidningstradition där hemma. Men det var på gott och ont vill jag lova, ju mer jag bläddrar i tidningarna desto mer vill jag ha och desto mer besviken blir jag när jag inser att detta inte går att köpa här, å andra sidan finns det mycket jag kan köpa här som inte finns hemma såååå det jämnar ut sig ganska bra tillslut! 

Nej nu har jag 80 jobbiga mattetal som ligger och väntar på mig och ursäkten om att inte ha någon miniräknare är nu som bortblåst, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0