Snabbt, allt ska gå snabbt!

Skolan tar upp mycket av tiden kan jag säga! Trots att jag valt relativt lätte ämnen, eller det var vad jag trodde i alla fall, så har jag sjuuuukt mycket läxor, fyy! Men trots det har jag faktiskt hunnit med lite annat än bara plugg. Igår var vi på bio, innan det skulle vi åka och lämna tillbaka en film vi hyrt dagen innan men istället kom vi hem med en ny bil(!) Här är det inte bara maten som är snabb, beslut ska tydligen även de ske direkt, haha. Idag är det lördag vilket betyder städdags för detta hus. Jag har varit otroligt duktig och städat heeeela nedervåningen och badrummen. Efter det åkte jag och Lori på pedikyr vilket är superbilligt här jämfört med hemma, betalade 30 $ och det var värt varenda öre kan jag tala om! Mina fötter har aldrig varit såhär fina. 

Nu håller vi på och grilla våran middag, efter det ska vi tända en bonfire med några familjevänner som kommer hit, det ska bli mysigt! Tyvärr inga barn i min ålder men en 10-åring och 4-åring kommer så jag har varit snäll och bakat chokladbollar så de ska få smaka!! 

Haaaaare bra!

Kommentarer
Postat av: Monika

Kul att läsa din blogg! Vad bra att du har det bra och får göra så mycket roliga saker!

Kram kram

2011-09-13 @ 10:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0