Ämnen

Så jag var i skolan igår för att välja ämnen, skolan var väldigt liten men det gör absolut ingenting för då kommer jag lära mig att hitta mycket snabbare. Jag kommer vara en Junior men jag kommer ta några Seniorclasses så det blir nog bra. Mitt schema ser ut såhär och till höger om snesträcket är andra terminen

Algebra 2/Algebra 2
Web design/Teachers project
Photography/Photography
American literature/American literature
Advance PE/Recomended PE
Foods/Creative Foods
Goverment/Economics

Jag är väldigt nöjd faktiskt, speciellt med Photography, foods, PE och Web design, de kommer bli roligast tror jag!
Sen ska jag även sjunga i kören och förhoppningsvis spela vollboll, annars ska jag pröva på basket! Jag kommer vara den enda utbytesstudenten i skolan så det blir nog lite speciellt haha. 

Efter skolbesöket åkte jag hem till Nicole där det också var typ 8 andra seniors, så de var jättekul att träffa dom.
De ställde många dumma frågor som typ, "do you have your own language?" "Can you text in that langugage too?" "Do you have TVs?" ja frågor som typ har självklara svar, men om man inte frågar får man ju inte veta! 
Jag kommer defenetivt träffa dom igen eftersom vi har några lektioner tillsammans plus att jag kommer åka med Nicole till skolan. 

Nu ska jag börja packa för vi ska snart åka till the lake.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0