Dagen som gått

Nu har jag precis kommit hem från den nya lägenheten där det har fixat och donats med inredning och lite smått och gott. Innan det köttade jag gärnet på sats, otroligt skönt med gångavstånd till gymmet måste jag säga! Jag har även lyckats köpa mig lite småsaker inför USA, bland annat en dagbok, telefonbok och ett block, eller vad man nu kallar det, som jag ska tänkte förvandla till en Sverige scrapbook till min familj. I veckan tänkte jag dra in till gamla stan och knäppa lite fina pix, tar med min turistanda sen är det bara och köra!! Jag lovar att visa resultatet av boken så fort den är färdig. Jag ska ta med en hel del andra presenter men som jag nämnt tidigare vill jag helst att de ska vara så personliga som möjligt, om jag var i familjens sitts hade jag blivit som gladast för genomtänkta presenter så jag får helt enkelt klura ut den punkten när jag får lite mer att gå på. 

Föresten, jag har märkt att fler och fler klickar sig in på min lilla blogg vilket är otroligt kul! Jag svara mer än gärna på frågor om det skulle uppstå några sådana, skulle vara jätteroligt!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0