Dagen som gått

Just nu kan man säga att jag är väldigt trött på soffor, jag vet inte hur många olika jag och mamma prövat idag men jag kommer säkerligen ha träningsvärk imorgon. Jag kan med glädje i rösten meddela att vi tillslut hittade den perfekta, ett tag såg det ju väldigt mörkt ut. Utöver soffletandet har vi även fyndat lite annan inredning, jag har blivit vittne till en drogaffär och bakat muffins till den söta tanten jag har till granne. 

Jag är vråltrött och ska gå och lägga mig väldigt tidigt idag, sen håller jag tummarna på att morgondagen blir dagen då får min familj, jag börjar bli lite nojig nu när det bara är 21 dagar kvar till deadline.. Jag tror jag ska ta och be en liten bön ikväll, det har tydligen funkat för andra utbytisar, haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0