En sista gång.........För ett bra tag

Allt som sker nu blir en sista gång, alla vänner jag träffar, släkten, maten jag äter, snart även gången jag sover. Ja, eller det är ju tre dagar kvar men det kommer gå så fort, trots att jag just nu önskar att tiden bara kunde flyga fram till tisdag morgon klockan 7.10 för då flyger jag själv iväg. Det är samling på arlanda två timmar tidigare så jag måste gå upp 4 alternativt att inte gå och lägga mig alls men jag tvivlar på att de släpper in zombies på flyget. Om allt går som planerat är jag framme 20 timmar senare efter två mellanlandningar i London följt av Chicago. Åh vad jag längtar! Tänk att det kan vara 20 timmar mellan vardag och äventyr, häftigt. Jag hoppas verkligen flygturen går bra, har läst om några utbytesstudenter som varit tvungna att sova över på flygplatsen(!). Men det ska nog gå bra, hoppas jag sitter bredvid någon rolig människa så tiden går lite fortare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0