.

Just nu gör jag allt för att undvika det jag egentligen behöver göra, packa. En feting spellista på min ipod rikare blev jag i alla fall, det behövdes verkligen ny musik på den! Jag har precis njutit av en riktigt svensk klassiker, köttbullar, gjorda av min söta lilla lillebror. Kommer sakna sån mat, speciellt på julafton och sånna högtider då det nästan är maten som gör det. 

Imorgon ska jag umgås med min far hela dagen, jag ska köpa de allra sista sakerna innan resan och sen behöver jag verkligen packa, skriva upp viktiga nummer ifall något skulle hända på flygplatsen etc. och framförallt sova. 

Nu ska det dock ut och springas, hur taggad som helst med ny musik i öronen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0