Future

Jag kunde inte bett om en bättre familj, det känns så just nu i alla fall. Vi mailar fram och tillbaka och för varje mail känns det bara bättre och bättre. 
Skolan börjar den 6e september men jag åker dit nu på tisdag för dom ville hitta på lite saker innan skolan börjar, den 4e ska vi exempelvis åka till north dakota över natten och kolla på country musik live, haha tänk vad häftigt! Lori arbetade med att placera utbytesstudenter förut men hon har slutat nu, hennes förra kollega ska också till North dakota och kolla på den showen tillsammans med 25 andra utbytesstudenter från hela världen. Det ska bli jättespännande att få träffa dom också! 

Lori gillar att shoppa, laga mat och så fixar hon naglarna vilket jag gärna följer med på! Jim gillar att fixa med sin bil åka snöskoter och båt. Varje år hyr de "a lake house" där de spenderar stora delar av sommaren vilket låter så himla mysigt. Lori har även en dotter som heter Ashley, hon har en liten son på tre år som verkar hur jättesöt.
Jag får ett eget rum som tydligen ska vara väldigt stort, plus ett eget badrum vilket låter hur bra som helst. Det har jag inte ens här hemma i Sverige liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0