Godmorgon från USA!

Nu är jag äntligen här! Så alla oroliga där hemma kan dra en lättnadens suck. Klockan är snart 8 här och jag har vaknat i min framtida säng för första gången. Den är enorm! Men jag klagar inte. Huset är otroligt fint, blev helt chockad när jag kom hit, och det är väldigt amerikanskt. Hela nedervåningen, bortsett från badrummet, har helteckningsmatta vilket faktiskt var väldigt skönt att stiga upp på, det är som att man har på sig myssockar hela tiden. Min familj använder inte skor inomhus, så det är väldigt skönt. Jag förstår inte varför vissa gör det, blir det inte jättemycket att städa sen? Något som jag nu försöker lära mig är alla dessa dörrknoppar till handtag haha, de är faktiskt mer komplicerade än vad de ser ut men det går framåt i alla fall. De har en enorm tomt med eget trädgårdsland, massa äppelträd, grillplats och den perfekta gräsmattan för fotboll och sånt. Sen har det även en basketkorg på uppfarten, skirker inte det USA för er?

Lori och Jim arbetar halvdag idag så tills de kommer hem ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, vika in kläder och fixa så att mina saker är där de ska. Sen vet jag faktiskt inte vad vi ska göra. Imorgon ska jag till skolan och välja ämnen, det ska bli kul! Lori sa att jag förmodligen blir en junior men jag hoppas verkligen jag blir en senior, skulle vara grymt kul! Om det är fint väder på fredag åker vi till "the lake house" över helgen, annars åker vi på lördag, det ser jag jättemycket fram emot! Idag är det väldigt varmt ute och varmare ska det bli, 32 grader, så jag hoppas det håller i sig till över helgen.

Jag har faktiskt inte orkat ta några bilder ännu, men jag ska försöka visa er huset imorgon.

Jag hörde även att det inte gick att kommentera min blogg, jag har fixat det så nu ska det är bara kommentera på!

Ha det så bra sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0