Hur packar man för ett år?!

Bon Iver förgyller mina öron samtidigt som jag funderar på hur jag ska lyckas trycka ner alla mina favoritsaker i min resväska. Hoppar jag lite på den går det kanske. Det stora problemet är den där förbaskade 23kg gränsen, jag blir galen! 

En annan sak jag har lite panik över är att det endast är 43 minuter kvar på mitt spotify, ja jag är för snål för premium. Som tur är har jag en far som inte är lika snål! En annan sak som är tur är att amerikanarna precis blivit lika coola som oss och har nu spotify dom med! Jag älskar mitt spotify, ibland tror jag hon (det är en tjej) kan läsa mina tankar för hon lyckas alltid spela precis den låten jag är sugen på. Nu exempelvis, Minnesota med Bon iver, den passar ju alldeless utmärkt eftersom det är där jag om några få dagar kommer att bo. Åånej, paniken kom tillbaks nu, hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0