Minnesota, here I come!

I natt klockan 00.43 fick jag ett mail, "greetings from Moorhead, Minnesota", stod det. Jag kastade mig upp ur sängen och sprang till mamma som yrvaket kom för att lyssna. Det var som att en stor klumt försvann ur min kropp, allt kändes plötsligt så mycket bättre. Skolan börjar 6e september men jag vet inte exakt när jag åker ännu. 

Familjen då, Lori och Jim heter paret jag kommer bo hos. Jim har två döttrar sedan en tidigare relation men de bor båda i kalifornien, tillsammans har dom Andrew och Tyler som är 22 respektive 18 år. De brukar åka och hälsa på jims döttrar ibland så jag hoppas få följa med, hur coolt vore inte det?! Jag kommer bo i ett stort hus med stor tomt i en liten by 1 mile från stora staden som har 27 000 invånare. Men det är även nära till en stad i North dakota som har 150 000 invånare. Jag kommer åka skolbuss till skolan som ligger 5 mile från mitt hem, men i början får jag skjuts av en tjej som heter Nicole. 

Jag vet faktiskt inte så mycket mer än så men jag kommer förmodligen få reda på mer idag, I'll keep you posted! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0