Presents

Idag är det dags för att pricka av ännu några punkter på min att göra lista. På första plats står presenter, jag vet precis vad jag ska köpa men jag får visa de senare när de blivit överlämnade till familjen eftersom jag anar att dom läser detta. Minnesotas klimat liknar Sveriges till stora delar, därför behöver jag ta med ganska varma kläder vilket är mycket tyngre än varma kläder, logiskt nog. Tyvärr får det plats mindre saker så jag måste verkligen börja tänka efter lite nu. Just det, jag köpte även en dator igår vilket förmodligen är ganska skönt att ta med sig, skulle nog inte klara mig utan ÅÄÖ plus att det är skönt att kunna ha sina egna saker på den. 

Efter shoppingen bär det av till mormor och morfar för ännu lite avsked, sorgligt. Fast 10 månader går väldigt snabbt. 

På tal om inget, godis kommer troligtvis vara det jag saknar mest där borta (i matväg).. Jag har inget emot att få det ner skickat lite då och då *blink*



Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var det jag missade mest också!! Vi har sååå otroligt många sorter här hemma i Sverige och de är så grymt goda!! :) hoppas du får det jättebra och hör av dig!! :)<3

2011-08-24 @ 16:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0