Schooltime

Jag gick in på skolans hemsida för se om jag kunde hitta någpm dress code och liknande, men innan jag ens hann leta reda på det ploppade lunchmenyn fram. 

Tuesday: chicken nuggets, fresh broccoli, fruit, flavored sherbet and milk

Wednesday: Cheeseburger/bun, potato salad, seasonal fruit, pickle and milk

Thursday: Sub sandwich, fresh vegetable, fruit, sun chops and milk

Friday: Cheese pizza, stemaed green beans, fruit and milk


Med det sagt kommer jag INTE trivas som en kung när det kommer till maten i alla fall.. Efter ett år med denna meny kommer jag definitivt rulla hem, nej jag måste komma på någon lösning på detta, ögonaböj! Jag håller tummarna för att detta bara är en muta-eleverna-med-"bra"-mat-första-veckan meny.
Jag har även tittat lite på sporter och sånt, vollyboll är fortfarande det jag dras mot men jag såg bilder och oj vad proffsiga de ser ut! Skulle vara så roligt att få komma med men jag har inte spelat vollyboll mer än på några få idrottslektioner och idrottsdagar liksom. Jag är även lite nervös när det kommer till tryouts, jag kan bara föreställa mig hur det kommer vara. 


Go Rabel vollyball team!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0