Sinnessjukt

Förstår ni att jag om mindre än 24 timmar kommer befinna mig på en helt annan plats, lååååångt bort från allt vad trygghet är, långt bort från mitt hem, familj, vänner, ja från allt det som är mitt helt enkelt. För det kan inte jag förstå, jag är inte nervös, inte rädd, inte någonting, lung som en filbunke. Det som däremot gör mig nervös är att jag känner mig just så onervös. Det är inte rätt. Men imorgon kommer nog nerverna, herregud jag är taggad till TUSEN! Inför resan, inte nerverna då alltså.

Jag är väl medveten om att allt inte kommer vara en dans på rosor, det kommer bli en vardag där med och en vardag är inte alltid lätt. Tuffa tider kommer, men även bättre och det är dom jag ska ta vara på. Nej nu hoppar jag snart ner från stolen av taggnicitet (ehe?) PEACE OUT! 

Ps. Jag uppdaterar mer när jag är framme så ni vet att jag lever. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0