Sleepless

Åhh jag kan inte sova längre än till åtta, jobbigt jobbigt. Istället har jag spenderat morgonen med att bläddra igenom mammas recept för att se om det är några jag kan fylla min egen bok med. Igår blev jag även klar med alla bilder jag ska ha till min lilla scrapbook om Sverige, jag blev riktigt nöjd faktiskt. Nu gäller det bara att få de framkallade och sen är det bara att tuta och köra! Jag upptäckte dock att den inte är så liten, den är faktiskt väldigt tung. Min andra packning får därför lida men det gör nog ingenting, jag vill ändå helst köpa alla kläder i USA och typ ta med något enstaka ombyte. Om jag har förstått det hela rätt så verkar de faktiskt som att USA är efter oss i modet, vilket är svårt att förstå med tanke på att de är före med allt annat, men men. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0