Tankar från en kopp varm mjölk

Jag satt här i soffan med en kopp full av himmel då det plötsligt slog mig, jag ska snart ut på mitt livs största äventyr! Just nu bryr jag mig faktiskt inte om att jag inte har fått en familj ännu för jag vet att oavsett vad kommer jag ha det så (svordom) roligt att det inte är sant. Ibland kommer jag på mig själv småleendes framför datorskärmen när jag läser hur de som redan åkt har det eller vad de som snart ska åka tänker. Jag är den enda av mina vänner som valt att åka så därför har jag alltid sett USA som mitt eget lilla drömland, därför kan jag känna att vi utbytesstudenter delar på något, något stort. Trots att vi inte känner varandra det minsta är vi på något sätt lite lika varandra, jag vet inte hur jag ska förklara det men det känns väldigt.. Mäktigt. Vi är inte som alla andra, vi har något speceillt tillsammans. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0