Tjaaaaa

Nu har vi äntligen spacklat klart i lägenheten så imorgon kan vi förhoppningsvis börja måla, just nu har väggarna en otroligt gräslig persikorosa färg så det ska bli skönt att få det vitt. Annars då? Jag har kollat lite på resväskor men de jag har gillat har varit väldigt tunga, med tanke på att vikten endast får vara 23 kg får det plats väldigt lite om bara själva väskan väger 5 kg.. Men det ska nog gå tillslut, alla andra har ju klarat det!

Från det ena till det andra så tycker jag att det på ett sätt är skönt att åka senare, då kan man läsa om alla andra som redan har åkt och kanske snappa upp en del tips om packning, shopping och sånt. Och man kommer ju hem tidigare då vilket både kan vara bra och dåligt.. Sen har jag tänkt på en sak, skulle det inte vara bättre om alla blev informerade om sina placeringar ungefär samtidigt? Förmodligen är det bara avundsjukan som talar nu hehe, men det känns lite orättvist att en del har haft flera månader på sig att planera medans andra gått runt med stora frågentecken över huvudet, andra är då jag, typ. 

Mycket ska klämmas in under morgondagens 24 timmar, därför hade jag tänkt bege mig mot sängen tillsammans med ett nytt avsnitt av pretty little liars (I'm a sucker for series). 

Jag säger godnatt till alla där ute så hörs vi imorgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0