Tystnad

Jag är medveten om min några dagars frånvaro här från bloggen, jag ber om ursäkt för det. Jag har haft så mycket roligt att göra så bloggen har inte varit mitt prio 1 helt enkelt! I fredags var jag med några sköna böner på grönan och sen drog de lika sköna bönorna och jag hem till Amanda för en avskedsfest, riktigt riktigt kul! Igår var jag och shoppade lite för att sedan dra mig mot min kära farmor för ännu en avskedsmiddag, mycket avsked nu känner jag.. Eftersom farmor bor på södermalm gick vi ner på gatan där midnattsloppet var i full gång, tror aldrig jag har skådat så mycket oranget på en och samma plats, 22 000 orangefärgade människor närmare bestämt!

Nu har jag precis kommit hem från dagens springtur och ska se till att få något i magen.

Juuuust det, jag glömde nästan! Om allt har gått bra har jag en värdfamilj imorgon (peppar, peppar, ta i trä).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0