yesterday

Igår åkte jag Nicole och två andra tjejer till the mall för lite shopping. Jag fick med mig en massa saker från bland annat hollister, victoria secret och forever 21. Jag kan visa sen! Efter det åkte vi till tutti frutti som är ett jättehäftigt frozen yogurt ställe, det fanns så himla många smaker på både topping och yogurt. Man tog en bägare och tog det man ville ha och sen fick man väga sin bägare så betalade man typ 49 cent/oz. Sen bar det av vidare till Buffalo wild wings som är en sportsbar mest känd för deras kyckling. De hade 98 olika tv aparater på hela väggarna som alla visade sport, det kan man verkligen kalla för sportbar. 

Efter det åkte vi hem till katilin där det även kom typ 10 andra människor, vi tände en bonfire och satt bara och pratade. Det var jättemysigt!

Det var hur min gårdag såg ut, återkommer med bilder på shoppingen senare idag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0