7 days left..

Japp, idag är det prick en vecka kvar till julafton och jag har noll julkänsla just nu, trots att mitt hus är pyntat till 1000 och jag just nu lyssnar på min julspellista på spotify och tittar på min favorit jultomte som jag fick nedskickad förra veckan. Anledningen till detta är att vi inte har en gnutta snö på marken, jag var precis ute på en springtur och det känns som vår!! Detta är inte okej såhär nära inpå jul.. Jag ska åka till köpcentret idag för att köpa de sista julklapparna så förhoppningsvis kommer julkänslan tillbaka. Annars då? Igår var en lång dag för mig, en lång och otroigt roligt sådan! Alarmet gick av 4 på morgonen(!), jag gjorde iordning mig och åkte iväg till skolan där bussen gick 4.45. 4 timmar seare var vi framme i Mapel Grow där dagens tävling hölls. Det var sååå häftigt att se alla dansa, speciellt de större skolorna (AAA) för dom är oftast mycket bättre. Min skola är väldigt liten så vi tävlade i A klassen. Vi slutade på 4e plats för Jazzdansen och 2a plats för kickdansen, bussresan hem var lika lång men det gjorde ingenting för alla var på sånt bra humör! Vi kom hem lite efter 12 och då dog jag på sängen och vaknade för inte så länge sedan. 


En liten bild jag tyckte var lite fin, vi hade tema "sagor" på fotografin och vi valde rödluvan..

Kommentarer
Postat av: Julia c

Va fin du e! Vi har snö här hemma nu och förhoppningsvis hinner ni också få det. Ha det bäst och god jul! <3

2011-12-20 @ 22:27:41
Postat av: nathalie

Tack Julia! ååh vad härligt, ja jag håller tummarna!! Ha det så bra du med och ät lite svensk julmat åt mig ;) <3

2011-12-20 @ 23:04:31
URL: http://nathaliefolcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0