Jullov och sånt

Ja nu har hälften av mitt jullov gått och logiskt nog är hälften kvar. Jag väljer att se glaset som halvfullt istället ;) 

Igår kom Katie hit, vi bytte julklappar och sedan lagade vi köttbullar, muuums! Av henne fick jag en jättefin ram med bilder på oss, en lotion och en superduper fin kardigan från Hollister. Av mig fick hon ett armband från Humanity, Marabou mjölkchoklad och äkta Swedish fish från Sverige affären här. Hon är galen i dom där fiskarna! 
Efter det åkte vi till Moorhead där basketlaget hade en turnering. Moorhead är en väldigt stor skola och skolan jag egentligen skulle gått i men Lori tyckte att det var bättre att jag gick i en mindre skola vilket förmodligen var bra! Men Moorhead har så himla många snygga killar, orättvist!! I min skola finns knappt en enda.. 
Hur som helst så förlorade vi matchen med jag vet inte hur mycket, pinsamt mycket! Men det är inte så konstigt eftersom större skolor generellt är mycket bättre i sporter eftersom de har fler folk att välja ifrån. Det är därför det finns olika ligor man spelar i, min skola är "A" medans Moorhead är "AAA" så det är ganska stor skillnad på det. Alltid en ursäkt! ;) 

Idag ska jag, Danielle och Mariah till the mall och kolla på kläder inför nyår, ska även byta lite saker och sånna ärenden. Sen ikväll ska jag förmodligen ut och äta med Katie och Kelly, men vi får se för de har basket hela dagen. Annars kanske det blir en lugn hemma kväll, sånna kväller behövs också! 


Utsikt ifrån huset på julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0