klagomål

Oj oj, nu har jag fått klagomål från en del håll och kanter och tänkte väl att det var bäst för en liten uppdatering då. Hmm, mycket har hänt under de senaste dagarna, i helgen umgicks jag med härliga vänner, shoppade lite, gick ut och åt och bara hade allmänt roligt helt enkelt, och juste!! Jag var ju på en julfest med ett gäng andra utbytesstudenter, vi hade massa tävlingar om hur man firade jul i andra länder, sen hade alla tagit med sig något från deras julbord i respektive land. Jag gjorde köttbullar, muuuums!
Igår låg ett stort paket och väntade på mig när jag kom hem, samma dag som ett stort paket landade hos min fina familj i Sverige så det passade ju perfekt att vi fick allt samtidigt. I mitt paket låg tidningar, min absoluta favvo julprydnad, en chokladkalender, min fina vinterkappa, tomteskum, algrens julgranar och lite annat smått och gott! Suuuperbra! 

Jag kanske inte nämnt det tidigare men jag valde att inte fortsätta spela basket, det var inte riktigt min grej, så jag fick förfrågan att vara maneger över skolans danceline team, sjääääälvklart svarade jag och nu är jag alltså maneger. Vad det innebär vet jag inte riktigt men jag kommer få följa med på alla deras tävlingar och vara lika stor del av laget som alla andra fast jag hoppar äver dansen, lika bra det för jag och dans är inte den bästa kombinationen, tyvärr. Nästa helg bär det av till vår fösta tävling vilket förmodligen kommer bli den största för oss för säsongen, den är nämligen nere i The cities, alltså stora staden här i Minnesota vilket är Minneapolis, där jag för några veckor sedan besökta mall of america! Men dit hinner vi nog inte denna gång, men vem vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0