Basket och körkonsert!

I måndags hade jag min första basketbollträning, det gick förvånandsvärt bra och jag blev faktiskt lite stolt över mig själv. Tyvärr så har våran skola inte alls någon laganda i basket, det finns "mean girls" som bara bryr sig om sig själva och vägrar samarbeta med någon, sånt är väldigt tråkigt tycker jag. Men på ett sätt förstår jag dom, dom har spelat basket i typ 10 år och här kommer jag med noll koll på någonting och ska spela med dom.. 

Senare på kvällen hade vi även vår första konsert, the potatoconsert närmare bestämt. Vi sjöng en del härliga låtar samtidigt som åskådarna kunde mumsa på potatis med all topping man kunde tänka sig. Jag fick även agera hjälte mitt under konserten då tjejen bredvid mig svimmade, väldigt obehagligt faktiskt men jag fångade henne och sedan sköttes allt bra tror jag. 

Japp, så såg min måndag ut. En oerhört händelserik dag för att vara en måndag, den dagen jag annars inte är jättetaggad på om man säger så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0