bloggdesign

Heeello! Jag har ett problem, det är förmodligen inte värsta grejen men för ett tag sedan skulle jag ge mig på att göra om lite i designen här på bloggen. Jag gjorde även min förra design helt själv men har inte en blekaste aning om hur.. Så efter ett tag blev jag lite frustrerad och vet inte vad jag tog mig till men något förändrades på designen och inte alls till det bättre. Har försökt och försökt och försökt men jag förstår fortfarande inte hur jag får tillbaka min gamla design, eller liknande i alla fall. 

För det första så vill jag att mitt namn "Nathalie Folcker" ska synas i headern, just nu är det bara helt vitt. 
För det andra så är det en massa länkar i header som jag inte har en aning om hur de kom dit, men jag vill inte ha de där i alla fall.
För det tredje så är det värsta mellanrummet i mitten av min blogg om man skrollar ner, helt vitt utan inlägg och sedan något om att designen är gjord av blablabla.. Plus att det är massa knasiga tecken i slutet av bloggen, knaaas.

Så om det är någon som har en liten idé om hur jag kan göra för att förbättra detta så är den mer än välkommen till att berätta eller försöka sig på en liten förklaring i alla fall, Taaack! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ser ju ditt namn i headern?;)

2011-11-25 @ 15:04:26
Postat av: Nahtalie

Bara när man går in och ska kommentera, där ser allt ut som jag vill att det ska. Men i vanliga fall är det helt vitt, i alla fall på min dator haha

2011-11-25 @ 20:40:37
URL: http://nathaliefolcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0