inredningsparty

Igår var det "fest" här hemma, min värdmamma Lori gillar att ha sånna där fester när man kan köpa saker ni vet. Vi hade lagat hur mycket små förrätter som helst och det var faktiskt jättekul! Även fast jag inte var så intresserad av själva produkterna som såldes så träffade jag massa nya människor, unga som gamla! Det kom även en utbytesstudent från österrike som jag har träffat några gånger förut så det var roligt. 

Idag är det torsdag, imorgon fredag och sen är det lördag, logiskt va? Men det är inte vilket lördag som helst, nej det är min dag, min 17 årsdag. Woow, 17 år, redan? Tur att jag fyller 17 och inte 18 här borta, det skulle vara lite synd att inte kunna fira den hemma, då blir det ju feeeeest på riktigt! Hur som helst så har jag inte en blekaste aning om vad jag ska göra, kanske blir jag firad av familjen, kanske inte. Vi har faktiskt inte ens pratat om det! Men imorgon ska jag ut och äta med ett gäng för att fira lite, jag har inte valt restaurang ännu men, hmmm svåra beslut!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0