Ändrade planer

Gårdagen blev inte riktigt som tänkt, först var planen att gå på domecoming, den där neonfesten jag nämde tidigare, och sedan vidare till en bonfire med mina vänner. Men sen ändrade vi oss och skulle istället åka till the acres of terror, ett ställa där man skriker av rädsla konstant i 2 timmar. Men då bestämde sig min kropp för att inte samarbeta med min vilja längre och jag kände mig väldigt sjuk, jag fick åka hem och sova istället och det är vad jag har gjort fram till nu. Är fortfarande trött och mår dåligt men jag har verkligen ingen som helst lust att bli sjukt denna vecka så jag ska dricka mängder av te och hålla tummarna för att mina krafter kommer tillbaka! 



Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det vet jag väl! Men jag har tydligen läsare i Tyskland också, hehe. Kram <3

2011-10-09 @ 19:26:56
URL: http://eelinanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0