Småresor i mitten av min livsresa!

Nu har jag varit här på andra sidan atlanten i cirka 1 och 1 halv månad, det har kommit både bra och mindre bra ögonblick men utan tvekan fler bra, det är i alla fall de ögonblicken jag tar med mig i framtiden! 

Hur som helst så har jag börjat planera in lite småresor inom Amerika, först på listan står Mall of america dit jag åker om redan två veckor. 

Mall of America ligger i Minneapolis vilket är en cirka 4 timmars bilfärd från Moorhead. Det är Amerikas störtsa shoppingcentrum med över 500 olika affärer och en Nikelodeonpark med bergochdalbana i mitten av hela smeten, hur låter inte det? 

I Februari är planen att jag flyger till Hawaii vilket ska bli otroligt roligt.

I maj åker jag, tillsammans med skolkören, ner till Florida för en 4 dagars semester, vi ska göra massa turistigt och bara sola, bada och ta det allmänt lugnt. Att vi åker veckan före prom gör inte så mycket, då kommer vi förhoppningsvis ha en snygg bränna (eller vara helt fläckiga lagom till dansen..)

Sen försöker jag och Lori planera in två små resor till Califronia och Texas, förstår ni hur taggad jag är?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0