Det finns en första gång för allt

På söndagar går min familj till kyrkan men vi har varit borta varje helg hittills så vi har inte hunnit. Men igår var det dags för mig. Det var inte det roligaste jag har gjort om man säger så, var helt ärligt nära på att somna några gånger haha. Kyrkan var mer som en stor aula än kyrka, våra kyrkor är 1000 gånger finare och om man nu måste gå till kyrkan så föredrar jag dom där hemma. Efter det åkte vi och hälsade på Loris föräldrar, hon hade lagat svensska köttbullar och dom var faktiskt väldigt goda! Fast det var mer som stora köttfärsbiffar kokta i gräddsås men det är gott det med! Hon gav mig en påse med "chippers" vilket är choklad doppade potatischips. Det ligger en liten godisfabrik några kvarter bort från henne och det var där dom gjordes, deras speciellité, så det ska bli spännande att pröva dom. 

Nu har jag precis kommit hem från skolan och ska sätta igång med plugget snart, snaaaaark. Sen ikväll ska vi iväg och äta någonstans så det ska bli kul. 


Tjaaaaaaaarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0