Vem älskar inte att shoppa?!

Att gå på skolans fotbollsmatcher är nog det absolut roligaste man kan göra när man går på high school, obeskrivligt! Bortsett från en olycklig skada på Tyler så var det en av de bästa matcherna hittills, vi vann och är hittills obesegrade! Det var dock väldigt kallt men efter lite varm choklad blev det bättre. Det var nog den bästa chokladen jag haft, förmodligen på grund av att de använder 10 gånger mer socker än vi, haha.

Shopping är vad jag har ägnat min förmiddag med, looooove! Jag gjorde massa härliga fynd också så jag blev extra glad! Hittills är mina favoritställen Hollister och victoria secret men jag hittade en ny affär idag som hade väldigt mycket fina saker. Alla kläder från Abercrombie and fitch och Hollister blir sprejade med killparfym vilket jag tycker är lite lustigt, men det luktar väldigt gott så inte klagar vi på det inte! Föresten gick jag förbi en affär som hette "Scandinavian import", hur kan jag ha missat den?! De hade i alla fall massa svenska, norska och finska hantverkssaker, kokböcker, kläder, typ allt som man hittar i turistaffärer i gamla stan. Men sen hade de även en hylla med ätbara saker, bland annat algrens bilar, pepparkakor, marabou choklad och läckerol. En marabou chokladkaka kostar 40 kr haha men jag vet vart jag ska gå när jag längtar hem!


















Allt detta plus en tjocktröja, underkläder och yogabyxor ifrån Victoria secret lyckades jag få med mig hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0