helg

Efter skolan gick jag och Elaina till gymmet och köttade i nästan 2 timmar, skööönt (i efterhand i alla fall)! Kom hem för ett tag sedan, tog en dusch och gjorde i ordning mig. Hela familjen är hemma i helgen så vi lagade mat tillsammans, det är trevligt. Lori och jag gjorde hemmagjord pasta, mmmmmh så gott! Ikväll blir det en lugn kväll, kanske ska på bio men jag vet inte ännu. Imorgon ska jag förmodligen hjälpa Elaina med en garagesale hon och hennes familj har, sen cykla till nya tutti frutti om vädret är fint. Det ska nämligen regna här fram tills mitten av nästa vecka om väderrapporten har rätt. Usch vad tråkigt, nu när jag är van vid 20+ som är så skönt. Men det kommer i alla fall bli ännu grönare efter vilket alltid är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0