lördag

Ja det där med rubriker är väl inte min starka sida om man säger så! Idag är det i alla fall lördag, igår var det fredag, lågiskt  va? Jag åkte till Tuttifrutti med en vän på kvällen och hängde med dom ett tag, efter det åkte vi till Elainas och tände en bonfire, satt där till typ 12 och när jag kom hem var jag hur trött som helst. I torsdags åkte vi upp till Crookston för att hälsa på båda mina värdföräldras föräldrar. Förmodligen sista gången jag ser Grandma Betty så jag följde med och sa hej då. Fick en liten söt porslinsfigur som minne av henne, det var gulligt! :) Vi åkte i alla fall hem vid 10 så vi var inte hemma för ens vid halv 12. Men båda Andy och Tyler var hemma så vi tre satt uppe och kollade på film till 2 så igår morse var det inte lätt att slita sig från min sköna varma säng. 

Idag ska jag på pedikyr med Lori, sen ska vi fixa det sista inför balen. Måste beställa blommorna man har på armen (glömt bort namnet) och sen är det bara smycken kvar, annars är jag klaaar! Det är tre veckor kvar och jag är blek som ett lik, måste börja bygga på brännan nu känner jag! Alla går ju och solar här och är bruna som pepparkakor, orättvist! 


Detta skulle inte sitta helt fel just nu! Muuuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0