prov

Det där med sovmorgon kunde jag ju glömma, för jag behövde tydligen ta proven ändå. Första dagen av de två dagar långa matteprovet gick ganska bra. Trots att det fanns några termer som var knepiga att förstå så var det förvånadsvärt lätt. Ska bli kul att se vilken nivå jag ligger på sen när jag får tillbaka det. Alla årskurser förutom seniors gör olika sorters test, sophomores har läsning, freshmens skrivning. Sen när man får tillbaka det så står det något liknande som i den skrivande delen ligger du på en juniors nivå, läsande på en freshmens nivå etc. 

Hur som helst, igår åkte jag hem till Elaina för hon hade spelkväll. Vi var väl runt 12 personer och hade hur kul som helst! Vi spelade cranium vilket är som ett frågespel med olika avdelningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0