Blizzard

för sex minuter sedan ska det enligt väderrapporterna ha dragit in en snöstorm över oss, än så länge ser jag inte någon sådan men vi ska tydligen få 12-20 inches snö.. Lite googleconverter senare fick jag fram det till att vara en halvmeter snö(!) så förmodligen är skolan 2 timmar försenad imorgon eller i bästa fall ingen skola alls! 
Igårkväll köttade jag och Elaina på gymmet i två timmar, det känns idag kan jag säga! Snart kommer Lori hem och då ska vi dra iväg på en liten shoppingrunda följt av middag och sedan ska vi se på The vow! Har velat se den jättelänge men idag på choir så förstörde Abby allt och sa att den sög och sen berättade hon hela slutet.. Men men, den ska nog vara bra i alla fall, Channin Tatum är ju med i den! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0