snöööö

Det har snöat och snöat och snöat de två senaste dagarna och det vill bara inte sluta! Flera vägar har varit avstängda på grund av detta så vi har i princip varit fast hemma hela dagen.. Vi tog fram snöskotrarna och körde lite, jag tog massa vinterbilder och sen bakade jag och Lori sugarcookies i till påskfigurer eftersom det "bara" är 6 veckor kvar nu. Så fort en högtid är över börjar de sälja saker inför nästa, efter jul var det dags för valentine's day och nu är det dags för påsk, vi har redan påskgodis framme, mest som dekoration men endå! Jag vet inte om jag ska till skolan imorgon, tydligen ska det fortsätta snöa sähär flera dagar framöver och vi är nu i en "winter weather storm warning". På onsdag och torsdag sägs det nu att det kommer en blizzard. Hhhhhm, men skönt skulle det vara att få lite snowdays, då får jag ju också mitt sportlov som ni där hemma nästa vecka! ;) 

Ikväll är det oskars galan föresten! Sitter alltid och tittar på E! när dom går på röda mattan innan själva föreställningen, det är typ det bästa! Men nu kan jag äntligen se hela showen utan att somna mitt i allt! 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0