Valentine's day

Skolan är dekorerad med massa hjärtan, man kan köpa hjärtformade klubbor och läsk och ge bort som en hemlig beundrare, alla affärer är proppfulla med allt som kan tänkar höra ihop med kärlek och på tv visas smyckes reklamer mer än något annat. I skolan kom en kille fram till mig idag och sa "how about a kiss from a lovely lady on valentines day?" blev lite smått chockad och fick ur mig eeeehm no? Sen höll han fram en liten chokladbit som heter herseys kisses och gav mig, haha. Det var ju lite gulligt! Vi fick även jordgubbar till lunchen idag for the special occasion! Annars har det väl inte hänt något annat på valentines day för mig, forever alone haha! Nej men jag snart iväg till världens bästa frozen yoghurt ställe med ett par kompisar, Tutti Frutti! Yuuuuuum! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0