fittings and packing..

Igår efter skolan åkte jag, Katie, Maggie och Lexie till the bridalshop för en fitting. På lördag har vi nämligen blivit tillfrågade om att gå en modevisning för deras promdresses! Jag hittade min drömklänning som förhoppningsvis kommer att bli min balklänning i år! Lördagens visning är bara en liten, den stora, riktiga showen är i februari så det är bra med lite träning innan, haha. Jag är supernervös, inte bara för att jag inte tycker om att ha all uppmärksamhet utan även för att jag är 177 cm lång och aldrig riktigt behövt gå i klackar.. Men det ska nog gå bra!

Nu håller jag på att packa för fullt för på söndag bär det nämligen av! Packning är svår, inte en favoritsyssla om man säger så! Vad ska man ha på sig när man åker? Jag åker ju från minus 16 grader (!) till varma 25. Hmmmmm.
Nej nu måste jag lägga på ett kol här! 

HÖÖÖÖÖÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0