Gott nytt år!

Heeej! Hoppas ni hade en trevlig nyårsafton och inte är allt för bakis idag! Igår började vi kvällen hos några familjevänner, vi lagade mat tillsammans och bara umgicks. Jag åt världens godaste lasagne, ååh den var så himla god! Allt var hemmagjort, till och med pastan, muuuuums! Sen spelade vi ett spel som heter Left, Right, Center. Alla börjar med 3 quarters och sedan gäller det att slå tre tärningar och hoppas på att få prickar för då behåller man summan. Annars kan man behöva ge bort sina pengar till Left, Right eller Center. När alla mynt utom ett var i Centerskålen så vinner han/hon som har myntet kvar hela potten! Och gissa vad, jag vann!! Visserligen inte en stor summa men det är ju alltid något! 

Efter middagen träffade jag mina vänner och umgicks med dom ett tag, vi spelade också spel och tittade sedan på nedräkningen från New York.

Idag är det en riktigt slappdag, jag är trött och vi ska ligga hemma och kolla på filmer typ hela dagen. Bortsett från en tripp till the mall för lite returns och sånt. 


En bild jag tog när jag var i Medora tidigare i år, här skjuts inga raketer på nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0