Hawaii

Nedräkningen började när det endast var 50 dagar kvar till deadline och tro det eller ej så är det knappt 7 dagar kvar tills jag åker till varmare breddgrader! Ååååh ni kan inte förstå hur kul det ska bli! Fick ett brev med allt vi skulle göra så jag tänkte berätta lite för er vad det är som kommer att hände, trots att jag knappt förstår hälften av vad som står på schemat!

Sunday- travel day, possible shopping 
Monday- Diamond head, catamaran ride, japanese dinner
Tuesday- pear harbor, "fia fia nighgt" evening at luau
Wednesday. North shore at waumea valley and water fall with lunch, turtle bay and dole pineapple plantation
Thursday- Circle Island tour- hanauma bay, haona blowhole, byodo-in temple, with lunch at papa ole's shrimp shack
Friday- pali lookout, ali'i tour and the secret island
Saturday- Ko Olina ocean adventure- snorkeling, whale watching, swimming with dolphins 
Sunday- pack do fly home, marketshopping 
Monday- arrive back home. 

Trots att det låter som ett fullspäckat schema så har vi en massa fritid emellan allt och på kvällarna. Vi kommer bo på ett hotell precis vid waikiki beach och 5 minuter bort ligger ett köpcenter, det finns små marknader nere på gatan och en jättestor affär som BARA säljer frukt, åååååh det kommer bli så himla bra, ni fattar inte hur mycket jag längtar!! 


Fick låna en bild från google tills jag tar mina egna! Här är en bild på waikikibeach.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0