Helgen som varit

Jag började helgen väldigt tidigt, klockan 5 ringde mobilen och det var dags att göra mig iordning för danstävlingen. En tvåtimmars sviiiiinkallt bussresa senare var vi framme i Alexandria där tävlingen tog plats. Som manager får jag hjälpa till att fixa hår, sminka och sånt där som är nödvändigt inom dansen men det är verkligen jättekul! Vi slutade på 9nde plats utav 39 så det är helt godkännt! Bussresan hem var helt galen, vi sjöng och skrek hela vägen och jag försökte lära dom prata svenska, eller de var mer nyfikna på vad alla svordommar och sånt hette, haha! Det är så himla kul att lyssna på amerikaner som försöker prata svenska, speciellt när man säger något med R i, dom är inte vana vid att "rulla" sina R här så det låter helt knäppt! Sen när vi kom hem åkte jag Mariah och Caitlin på bio, eller det är stället där gamla filmer som redan visats på bio kommer tillbaka. Så för 3 dollar såg vi Footlose (dansfilm såklart). I söndags var det först kyrkan som gällde. Sen åkte jag och Lori och såg "I bought a zoo" på bio, en jättefin film, den borde man se någon gång. Sen hade jag fika med min områdesrepresentant för andra gången sedan jag kom him, jag har varit här typ 5 månader och hon ska höra av sig minst varje månad, hon är nog inte den bästa på hennes avdelning.. Men jag har klarat mig alldels utmärkt utan henne som tur är! 

Nu har jag precis kommit hem från gymmet och ska hoppa in i duschen, vi höööööörs! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0